Перейти к содержимому

Оголошення

ЗАЯВА: МЗС України рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації

  Автор: Dialer

Помогите разобраться с линией


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 13

#1 Maksim-beleckijj

Maksim-beleckijj

    Наблюдатель

  • Пользователи
  • 3 сообщений
  • Регион услуги:Харьков
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 10.07.2014 - 18:19

Добрый день. Кинул себе новенький кабель (экранированную витую пару), прокинул с кабельного ящика(70 метров). Но скорость линка по сравнению со стареньким ПРППМом,уложенным в земле практически не изменилась, разве что пропали шумы в линии при работающем ADSL. В витой паре взял пару за жилу, причем жилы брал с разных повивов(за 1ю пару взял- синий и зеленый провод с витой пары, а за вторую пару взял оранжево-белый и коричнево белый). Вопрос: как правильно подключить пары, может стоит задействовать все 8 жил с витой пары(4*4), или это значения не имеет?

#2 m2ts

m2ts

    Посетитель

  • Форумчане
  • PipPipPip
  • 151 сообщений
  • Регион услуги:Крым
Репутация: 16
Начинающий

Отправлено 10.07.2014 - 18:43

Подключать нужно только два провода с одной пары, иначе сам принцип повива помехозащищенности теряется.

#3 SySOPik

SySOPik

    Телепат 80 лвл

  • СуперМодераторы
  • 4310 сообщений
  • Регион услуги:Не абонент ОГО
Репутация: 1248
Профи

Отправлено 10.07.2014 - 19:08

Просмотр сообщенияMaksim-beleckijj сказал:

Но скорость линка по сравнению со стареньким ПРППМом,уложенным в земле практически не изменилась, разве что пропали шумы в линии при работающем ADSL.
Потому так толщина провода не увеличилась (а может и уменьшилась). Лучшие результаты получались с медным сигнальным кабелем (2 скрученные жилы) с толщиной 0.8-1 мм.

Гадаю по IP. Ставлю Windows по фотографии. Излечиваю вируса. Избавляю от Большого Пинга. Ясновидение через RDP.

Изображение

#4 Korostyshev

Korostyshev

    Осваивающийся

  • Форумчане
  • PipPip
  • 114 сообщений
  • Откуда :Коростишів
  • Регион услуги:Житомир
Репутация: 29
Начинающий

Отправлено 10.07.2014 - 20:49

У мене 2-ох парна віта пара і я зматав зелену з помаранчевою а біло-зелену з біло-помарачевою і скорость стала більша ніж окремими проводами!
Модем TP-Link TD-W8901N v 2 "Вільний" 1 сорт для приватного сектору тип підключення DHCP
Изображение

#5 Maksim-beleckijj

Maksim-beleckijj

    Наблюдатель

  • Пользователи
  • 3 сообщений
  • Регион услуги:Харьков
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 02.06.2015 - 13:04

Всем спасибо за ответы, еще вопрос- стоит ли убирать предохранители в кабельном ящике(подключить линию без предохранителей)? Влияют ли предохранители на затухание и соответственно на скорость соединения?

#6 SySOPik

SySOPik

    Телепат 80 лвл

  • СуперМодераторы
  • 4310 сообщений
  • Регион услуги:Не абонент ОГО
Репутация: 1248
Профи

Отправлено 02.06.2015 - 14:18

Любой лишний контакт, предохранитель, сплитер,скрутка, соединение всегда влияет на линию в большей или меньшей мере. Вопрос в том чтоб что-то убирать не во вред.

Гадаю по IP. Ставлю Windows по фотографии. Излечиваю вируса. Избавляю от Большого Пинга. Ясновидение через RDP.

Изображение

#7 berezne

berezne

    Гость

  • Пользователи
  • 9 сообщений
  • Откуда :Березне, Рівненська обл.
  • Регион услуги:Рівне
Репутация: 2
Новичок

Отправлено 29.08.2015 - 17:55

Не буду створювати нову тему, то напишу тут. Вже місяць бадаюсь з телекомом відносно швидкості інтернет. П'ять років до цього моменту все працювало добре. На порту було стабільно 5 мегабіт, а тариф 2 мегабіта. Два рази в рік звонив тільки шоби почистили контакти коли збільшувалась кількість обривів в роботі. В один момент кількість обривів катастрофічно виросла. Швидкості не було. Щось скачати з інтернету перетворилось на муку. Зробив заявку. Технік пройшовся по лінії. Щось там наштурхав і, здається, все почало працювати рівно до вечора. Звечора швидкість на порту впала з 2 мегабіт до 500 кілобіт. Підняти швидкість неможна ніяк крім фізичного розриву. Тобто шляхом виймання провода з модему. Зробив знов заявку. І так декілька разів. Останній раз буквально два дні назад перевіряли лінію знов. І в них одна відмазка, як і в більшості, що писали на форумі, що в нас все добре а проблеми у вас. Лінія видає по нашим данним 6 мегабіт. Може модем працює погано (хоча взяв такий самий модем який на іншій лінії працював 100% справно, а можливо у вас у будинку десь проблема з проводом (маю одну скрутку на вході в будинок і та пропаяна). Моїх доводів про те, що до недавного моменту все працювало добре і швидкість на порту була 5 мегабіт не приймають. В нас все добре і все. Так от може є специ які можуть підказати в чому може бути проблема?

Модем: Zyxel P660RT2
Тариф: Стандарт (2 мегабіта)
Тип підключення: Bridge
Модуляція: Multimode
DSL mode: ADSL2+ Mode



#8 SySOPik

SySOPik

    Телепат 80 лвл

  • СуперМодераторы
  • 4310 сообщений
  • Регион услуги:Не абонент ОГО
Репутация: 1248
Профи

Отправлено 29.08.2015 - 21:43

Если модему 5 лет, разберите и гляньте состояние конденсаторов. Один раз, по памяти,пинали телеком, оказалось вздулись конденсаторы и вроде блок питания давал заниженый вольтаж.

Гадаю по IP. Ставлю Windows по фотографии. Излечиваю вируса. Избавляю от Большого Пинга. Ясновидение через RDP.

Изображение

#9 berezne

berezne

    Гость

  • Пользователи
  • 9 сообщений
  • Откуда :Березне, Рівненська обл.
  • Регион услуги:Рівне
Репутация: 2
Новичок

Отправлено 31.08.2015 - 07:19

Свій модем замінив на аналогічний такий самий та 100% робочий. Нічого не змінилося. Буквально вчора спостерігав ха лінією. Як швидкість з суботи вечора впала нижче 1,5 мегабіт, то в неділю ніякими способами її збільшити не вдалося. Сьогодня вранці швидкість знову гуляла. Засвітилась на порту швидкість 2 мегабіта на вхід, але не довго. Впала потім до 500 кілобіт, через деякий час піднялась до 1,5 мегабіт. Коротше постійно скаче вверх та вниз.

Для самозаспокоєння розкрутив свій модем та той, що взяв на підміну. Вздутих конденсаторів нема. На блокаж живлення заміряв напругу. Все в нормі.

#10 berezne

berezne

    Гость

  • Пользователи
  • 9 сообщений
  • Откуда :Березне, Рівненська обл.
  • Регион услуги:Рівне
Репутация: 2
Новичок

Отправлено 01.09.2015 - 12:47

Написав в суботу в вечері на емейл укртелекома і зробив заявку відносно низької швидкості інтернет.  Прислали відповідь, що заявка прийнята та її номер. Чекав я до сьогоднішнього дня. Ніхто навіть не передзвонив. Дзвоню на 0-800 і питаю в якому стані виконання моєї заявки. А дядько з того боку каже, що моя заявка ще в неділю закрита і в мене всьо нормально. Я в шоці. Нема слів. Одні матюки залишились.

#11 berezne

berezne

    Гость

  • Пользователи
  • 9 сообщений
  • Откуда :Березне, Рівненська обл.
  • Регион услуги:Рівне
Репутация: 2
Новичок

Отправлено 04.09.2015 - 08:48

Приходив знову спец з УТ. Покрутився туда сюда, типу знову почистив скрутки в їхніх ящиках та й на тому все. Нічого не змінилося. Швидкість як падала так і падає. Початив читати форуми. Стикнувся з темою, що інтернет починав працювати коли зняти і не класти трубку на телефоні або, як було в одному з випадків, на АТС виключили і включили телефон по новому. Так і зробив. Півдня трубка лежала збоку біля апарата і, як не дивно, швидкість залишалась стабільною і по тарифу.  На ніч трубку положив на ТА. Зранку швидкість по тарифу. Буду сподіватися, що все так і залишиться. Поспостерігаю і через декілька днів відпишусь.

#12 Гость_TOP6A_*

Гость_TOP6A_*
  • Гости
Репутация: 0

Отправлено 04.09.2015 - 22:22

Думаю, що це неповний обрив.
Як "спец з УТ" скажу що знята трубка це не вирішення поблеми.

1. Перевірити кімнатну проводку, (а краще замінити)
2. Якщо не допомогло, просити заміну пари на магістральному та розподільчому кабелі.

#13 bazzzilio

bazzzilio

    Опытный

  • СуперМодераторы
  • 4305 сообщений
  • Откуда :Чернігівська обл
  • Регион услуги:Не абонент ОГО
Репутация: 653
Профи

Отправлено 09.09.2015 - 18:42

Просмотр сообщенияTOP6A сказал:

Як "спец з УТ" скажу що знята трубка це не вирішення поблеми. 1. Перевірити кімнатну проводку, (а краще замінити) 2. Якщо не допомогло, просити заміну пари на магістральному та розподільчому кабелі.
Як "бувший спец з УТ" скажу, що, чесно кажучи, трохи задовбує те, що звичайний абонент повинен "перевіряти кімнатну проводку, а краще міняти", а ще більше - "просити заміну пари на магістральному та розподільчому кабелі", а також - "замінити термозапобіжники (термічки), почитстити вугільні розрядники на кросі та кабельному ящику, почистити запобіжники в кабельному ящику" etc. Особливо після візиту спеца з УТ. Простий абонент цого навіть знати не повинен. У мене є знайомий, у котрого навіть компа вдома немає - смарт-тв по WIFI до модема. Чому він повинен щось знати про DHCP, PPPoE, скрутки, запобіжники та ін.?
На мою скромну думку, треба довбати на 0800 якнайчастіше, коли виникають проблеми. Бо інакше - прийдеться самому міняти лінію, починаючи від кросу.
До речі, псля того, як мої бувші колеги безрезультатно намагалися зарадити моїм аналогічним проблемам, після звернення на 0800 приїздив якийсь спеціаліст (я не бачив, був на роботі, але дружина казала, що з ноутом на стовпі сидів), після чого якість послуги помітно покращилась.
Так що, знову таки, на мою скромну думку, спробуйте таки довірити вирішення проблеми професіоналам. Просто до berezne, швидше за все, приходив лінійний монтер АТС, а потрібно добитись, щоб приїхав спеціаліст з АДСЛ.
До речі, berezne, заповніть профіль, особливо в частині регіону послуги - це один з пунктів правил форуму. Бо я спочатку подумав, що ви з Чернігівщини, але тепер трохи сумніваюсь.
З тезою про "неповнй обрив лінії" погоджуся.
FTTH EPON 30/30 + Mikrotik RB951Ui-2HnD

#14 berezne

berezne

    Гость

  • Пользователи
  • 9 сообщений
  • Откуда :Березне, Рівненська обл.
  • Регион услуги:Рівне
Репутация: 2
Новичок

Отправлено 02.11.2015 - 18:15

Обіцяв відписатися, але так як був на роботі за кордоном не мав часу то зробити. Коротше ситуація вияснилась. Довбав я підтримку (0-800). Приходили ще декілька разів поки я не "психонув" і не пішов прямо в відділення Укртелекому з претензією. І знаєте що мені відповіли? Сказали, що вони знають про проблему давним давно. Виявляється магістральний кабель на який я підключений вже разів з 20 був перебитий і переважна більшість клієнтів, що були підключені через цей кабель, з такими проблемами як в мене вже давно перекинуті на інші нормальні кабеля. А на цьому залишився я і ще один абонент. Як вам? Вони знають про проблему, знають, що нічого зробити не можуть і все одно ходять один за одним, щось штурхають і в НИХ все добре. Це я дурний і в мене проблема то з модемом, то з проводом що йде до модема, то зі сплітером проблема. Головне плати гроші за користування "інтернетом" та телефоном, який мені абсолютно не потрібний. Після цього всього навіть слів нормальних не залишається - одні матюки. Кажу перекиньте й мою лінію на інший кабель. Відповідь керівника мене вразила. Він каже в мене вже немає вільних ліній на інших кабелях та й робити для тебе щось в мене немає матеріалів. Як маєш бажання дам тобі технічні умови і, якщо тобі потрібен інтернет, за свої гроші клади новий кабель. Пі......! Відразу розвертаюся і йду у відділ обслуговування абонентів і пишу заяву на відключення (це було 15 жовтня). Там починають розпитувати а навіщо відключаєшся, а може почекаєш, а може інтернет відключим, а телефон на збереженні номера залишим. Раптом щось. Не захотів нічого залишати. Повне відключення. Попросили ще для себе послугу "Останній шанс". Типу за 5 днів мали шось зробити. Знов ті монтери ходили крутили провода, а на АТС щось там крутили. Коротше нічого не змінилося. Звечора й до ранку як були провали до 300-500 кілобіт так і залишились. Чекаю 13 листопада (відключення на протязі 30 днів з моменту написання заяви) і до побачення Укртелеком. Якраз в нас з'явився новий провайдер. Розводить оптоволокно. Тариф 100 мегабіт за  100 грн. Народ, що підключились до нього після Укртелекому не може нарадуватись. Все стабільно і літає. Клієнти почали масово втікати від Укртелекому. Так замість того, щоби втримати клієнтів, за ті самі гроші з 1 листопада могли б підняти швидкість з 2 до 10 мегабіт, то максимум на що вони спромоглися, так то на вивішування на стовпах оголошень про підключення до інтернету для нових абонентів бо з'явилась велика кількість вільних портів. Але певне перспектив в Укртелекому, при таких розкладах, тепер небагато.  :ganba:




Свернуть %s Похожие темы

  Название темы Автор Статистика Последнее сообщение
рутер с wi-fi + модем, помогите разобраться
несколько вопросов по настройке.
vovik1805
  • 9 Ответов
  • 885 Просмотров
Помогите решить проблему с линией mibkay
  • 4 Ответов
  • 1406 Просмотров
Помогите разобраться со счетом Ig
  • 35 Ответов
  • 2015 Просмотров
Помогите разобраться Actros
  • 18 Ответов
  • 1187 Просмотров
Помогите разобраться с проблемой!!! z
  • 24 Ответов
  • 2249 Просмотров

Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей