Перейти к содержимому

Оголошення

ЗАЯВА: МЗС України рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації

  Автор: Dialer

Annex M (отделено)


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 3

#1 ig0rk0

ig0rk0

    Гость

  • Пользователи
  • 5 сообщений
  • Откуда :м. Винники
  • Регион услуги:Львов
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 25.02.2011 - 10:23

Доброго дня!
В мене тариф ОГО!4. Інтернет працював стабільно, швидкість закачки мене влаштовувала, а от віддача більше 80КБайт/с не піднімалась. 5 лютого я подавав заявку на зміну профілю на Аннекс М, після того, до вчорашнього дня (до 24 лютого), в мене була нестабільна робота інтернету. Бувало що до обіду інтернет працював нормально, віддача деколи досягала більше 170КБайт/с, а після обіду починались розриви, а ввечері добитись інтернету взагалі було неможливо. Неодноразово подавав заявки на провірку лінії, але відповідь завжди була однакова - "Параметри лінії ідеальні, скоріш за все проблема десь у Вас...". Носив свій ДЛінк 2500 на перевірку в Укртелеком по вул.Чупринки - там сказали що модем справний. Приходив до мене технік, виявив пошкодження кабелю який був у мене в квартирі, але його заміна не допомогла. Після того знову з технічного відділу дзвонили - сказали ще раз нести модем на перевірку і говорили що можливо в мене є віруси на компютері. Модему на перевірку я вже не носив, просто взяв у свого друга Зуксел Р660, налаштував його по своїх параметрах, але він взагалі ніякої синхронізації не піднімав, а коли піднімав - то швидкість закачки була 3КБайти/с. На 24 лютого знову призначили мені майстра, але мене вдома не було, була сестра. Після того як майстер пішов сестра мені позвонила і сказала що все вже працює нормально і не пропадає. Прийшовши додому я побачив що майстер нічого не робив, просто мені виключили Аннекс М, тобто повернули все так як було до 5 лютого.
Запитання до технічних адміністраторів:
1. Чому так?
2. Як можна зробити так щоб у мене на Аннекс М був стабільний інтернет?
3. І для чого було майже цілий місяць говорити що проблема з моєї сторони, якщо насправді проблема була у лінії. Наскільки я зрозумів лінія просто не підтримувала цього профілю.
4. Якщо я захочу перейти на тариф ОГО!8 - яка в мене буде реальна швидкість закачки/віддачі?
Дякую за увагу! Чекаю на відповідь.

#2 SySOPik

SySOPik

    Телепат 80 лвл

  • СуперМодераторы
  • 4279 сообщений
  • Регион услуги:Не абонент ОГО
Репутация: 1240
Профи

Отправлено 25.02.2011 - 13:18

  ig0rk0 http://ogo.in.ua/for...a-k-publikacii/

Гадаю по IP. Ставлю Windows по фотографии. Излечиваю вируса. Избавляю от Большого Пинга. Ясновидение через RDP.

Опубліковане фото

#3 ig0rk0

ig0rk0

    Гость

  • Пользователи
  • 5 сообщений
  • Откуда :м. Винники
  • Регион услуги:Львов
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 25.02.2011 - 14:13

Просмотр сообщенияSySOPik (25.02.2011 - 13:18) писал:

Інформацію по статистиці модема зможу надати тільки завтра, тому що зараз на роботі.

#4 m2ts

m2ts

    Посетитель

  • Форумчане
  • PipPipPip
  • 151 сообщений
  • Регион услуги:Крым
Репутация: 16
Начинающий

Отправлено 25.02.2011 - 19:05

http://ogo.in.ua/for...__1#entry174464 аналогичная ситуация, перешел на ОГО-8 максимально на этом профиле даунлоад 8.61 мбита, аплоад(если поднять еще скорость на порту) можно добиться  до 900-1 мбита.




Свернуть %s Похожие темы

  Название темы Автор Статистика Последнее сообщение
Обсуждение маршрутизаторов TP-Link (отделено) Fill
  • 6 Ответов
  • 1386 Просмотров
Annex M (отделено) Rutger
  • 3 Ответов
  • 759 Просмотров
Как вам Vista? Перешли на нее или нет?(Отделено для Оффтопа) Tesla
  • 48 Ответов
  • 1644 Просмотров
(отделено) «Укртелеком» специально мешает развитию VoSi
  • 5 Ответов
  • 836 Просмотров
Подключение телефонов через сплиттеры Annex B DKTigra
  • 11 Ответов
  • 5450 Просмотров

Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей