Перейти к содержимому


Супер безлімітний УЛЬТРА-ОГОГО від


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 7

#1 stellmach

stellmach

    Гость

  • Пользователи
  • 5 сообщений
  • Откуда :Нововолынск
  • Регион услуги:Волынь
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 08.03.2011 - 23:36

Доброго вечора форумчани, буду вдячний за будь які відгуки чи відповіді по даній темі!!! Живу у м.Нововолинську. Справа в тому що вже на протязі 3 неділь швидкість тарифного плану ОГО-Ультра становить 0,2 мегабіти на прийом і 1 мегабіт на віддачу при тому що раніше все було нормально і 20 мегабіт на прийом і 1 мегабіт на віддачу в мене були стабільні. Один прекрасний момент швидкість пропала до 0.02 - 0.9 мегабітів. Пінг більш менш стабільний. Телефонуючи в Укртелеком на 0-800.. конкретної відповіді не давали!! мовляв в них все впорядку, потім і до теперішнього часу (а це майже 3 неділі) у них ніби ведуться ремонтні роботи і коли вони закінчаться не відомо.... Траплялося навіть таке що люди які мені відповідали були напідпитку і самі не могли зрозуміти що вони мені відповідають!  був один день що швидкість стала нормальною але раптово вона знову пропала)) якщо у когось з Вас є щось подібне, або знаєте рішення цієї напишіть будь ласка..
Прикріпити фото пінгів і швидкості на спедтестнет не можу тому як немаю швидкості ( ))) і це при тарифному плані 24 мегабіти))) тому кидаю ссилки:


http://www.speedtest.../1188483538.png
http://www.speedtest.../1188501267.png
http://www.speedtest.../1188667334.png
http://www.speedtest.../1189296175.png
http://www.speedtest.../1189300220.png
http://www.speedtest.../1190009541.png

P.S. В Америці щоб не втратити клієнта у якого не було 30 хв. інтернету  провайдер надає йому місяць безкоштовного...

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  1190009541.png   50.32К   74 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  adsl.jpg   164.68К   110 Количество загрузок:


#2 ruNETuser

ruNETuser

    Новичок

  • Пользователи
  • Pip
  • 33 сообщений
  • Регион услуги:Не абонент ОГО
Репутация: 11
Начинающий

Отправлено 08.03.2011 - 23:44

Выложите характеристики линии для начала.

#3 stellmach

stellmach

    Гость

  • Пользователи
  • 5 сообщений
  • Откуда :Нововолынск
  • Регион услуги:Волынь
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 08.03.2011 - 23:53

виложив.. :blink:

#4 Гость_disadis_*

Гость_disadis_*
  • Гости
Репутация: 0

Отправлено 08.03.2011 - 23:56

Просмотр сообщенияstellmach (08.03.2011 - 23:36) писал:

якщо у когось з Вас є щось подібне, або знаєте рішення цієї напишіть будь ласка..
така проблема була, і вирішилась вона (сюрприз!) походом в місцеве відділення

#5 stellmach

stellmach

    Гость

  • Пользователи
  • 5 сообщений
  • Откуда :Нововолынск
  • Регион услуги:Волынь
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 09.03.2011 - 00:05

подібна ситуація була у друга, до нього додому приходив настройщик з укртелекому і тільки рукаим розводив, казав переходь на 8 мегабіт бо в тебе лінія не тримає, (друг сидів рік на 24 мегабітах і раптом в нього лінія перестала тримати )) тоді все буде нормально, все вирішилось саме по собі, але якщо це щось змінить завтра попробую обовязково сходити в місцеве відділення

#6 m2ts

m2ts

    Посетитель

  • Форумчане
  • PipPipPip
  • 151 сообщений
  • Регион услуги:Крым
Репутация: 16
Начинающий

Отправлено 09.03.2011 - 00:10

Жалобу на имя начальника если нет реакции...

#7 wlk

wlk

    Модератор

  • Модераторы
  • 345 сообщений
  • Откуда :Львов АТС-235
  • Регион услуги:Львів
Репутация: 55
Опытный

Отправлено 09.03.2011 - 15:53

С/ш, затухание в норме. Некорректируемых ошибок немного. Даже не знаю... Вирусов нету на компьютере?
Пользуйтесь поиском, читайте FAQ, соблюдайте, пожалуйста, правила форума
Требования к публикации
Раз, ...

#8 stellmach

stellmach

    Гость

  • Пользователи
  • 5 сообщений
  • Откуда :Нововолынск
  • Регион услуги:Волынь
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 17.03.2011 - 14:52

Доброго дня.
Продовження проблеми. Ходив я  в Укртелеком там тільки розводили руками,через пару днів прийшов до мене програміст, подивилися мол тіпа все вроді нормально, поставив він свого модема Calisto 850+ і як не дивно вхідна швидкість в нього збільшилася до 8-10 мегабіт, але пінг при цьому був 500-600 мс. поставив при ньому я модем свого друга DLink-2500u. результат був трошки кращий але швидкість не була більше 10 мегабіт, а пінг не менше 250мс. при цьому замітив що на всіх модемах значення
Upstream Output Power / Downstream output Power. було в межах 3.
Почитавши в неті про "Параметры влияющие на работу ADSL оборудования" зрозуміів що Output Power повинно бути від 10 до 20 dBm.
Зараз у мене стоїть модем DLink-2540u швидкість не втішна та й пінг теж. перевірив всі кабеля у підїзді ніяких розривів чи щось подібного немає.

                 output power downstream
     Реальные числа тут от +10 до +20dBm
     Если числа менше или орицательные, то это проблема с оборудованием,
     либо на DSLAM порт глючит, либо клиентский модем.


Порадьте що робити в такому випадку?? перевіряв модеми у друзів які брав на перевірку в них значення Output Power було в межах 11- 13 dBm.

Звернення в укртелеком ніякого результату не дало!!!

Будь ласка якщо на форумі є фахівці допоможіть!!

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  test adsl.jpg   128.78К   41 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  adsl tes2.jpg   161.89К   37 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  test adsl.jpg   128.78К   30 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  adsl tes2.jpg   161.89К   24 Количество загрузок:





Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей