Перейти к содержимому


втрати пакетів


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 27

#1 erikcartman

erikcartman

    Интересующийся

  • Пользователи
  • 26 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 01.04.2011 - 18:59

Брав інет в укрателекому для онлайн ігор вже 4 чи 5й рік на ньому швидкість не особливо велиці ціни але втрат пакетів в мене небуло і розриву звязку також, а останній місяць десь просто раз в хвилин 10 починаються втрати процентів 30% на хвилин 5 і потім знову все нормально, пакети ого 4 і зараз ого легкий
про втрати - просто дивився може в мене антивірус чи ще щось заважає все передивився вирішив вже просто пінг пустити до гуглу і от замітив що в момент лагів починаються втрати

#2 SPINOGRIZ LVOV

SPINOGRIZ LVOV

    СуперМодератор

  • СуперМодераторы
  • 1976 сообщений
  • Откуда :мечтаю стать не Абонентом ОГО ......
  • Регион услуги:Не абонент ОГО
Репутация: 358
Профи

Отправлено 01.04.2011 - 19:35

erikcartman,  оформите как следует или мы вас забаним :)
http://ogo.in.ua/for...a-k-publikacii/
2520U/bru + DIR-320 DD-WRT+IPTV + dir-620 keenetic. HUAWEI HG530(лежит на полке на крайний случай)
Плохих Нокий нет. Есть люди с кривыми руками.

Изображение
Изображение

#3 uki

uki

    Участник

  • Укртелеком
  • 277 сообщений
  • Откуда :ЦУКТМ Тернопіль
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 38
Знающий

Отправлено 01.04.2011 - 20:03

Оформіть правильно тему, так як вам порекомендував SPINOGRIZ LVOV + статистику tracert та ping викладіть (звичайно під спойлером), також логін або № телефону мені або k@ktus в ПП для більш детального вивчення вашої проблеми.

#4 erikcartman

erikcartman

    Интересующийся

  • Пользователи
  • 26 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 02.04.2011 - 13:24

• Производитель модема - Zyxel
• Модель модема - Prestige 600 series
• Тарифный план - ОГО!Легкий
• Статистика DSL порта (профайл на порту, тип модуляции)- поняття немаю модем показує отаке
Upstream Speed: 676 kbps
Downstream Speed: 4788 kbps
• Характеристики линии (шумы, затухания ...)
Upstream noise margin:
noise margin upstream: 11 db
output power downstream: 16 db
attenuation upstream: 15 db
Downstream noise margin:
noise margin downstream: 29 db
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 23 db
• Режим работы модема - Router
• Подключался сам/сотрудники УТК (указать схему подключения Модем/сплиттер/телефон) - УТК модем - спліттер - телефон
• Суть проблемы ... вопрос ... просьба - під час гри в варкафт 3 виникають жахливі лаги, граю на платформі Garena бо едина платформа де з утк можна грати і немає лагів(з причин пінгу граю тільки з українцями), до недавнього часу, десь місяць назад почало лагати, підчас гри раз чи двічі по 5 хвилин приблизно починаються жахливі лаги, спробував під час декількох ігор попінгувати гугл, все нормально а в момент лагів йдуть втрати по 3-4 підряд і так на протязі часу лагів в грі, зникають втрати все одразу нормалізуеться. за 5 років це перша така проблема

#5 wlk

wlk

    Модератор

  • Модераторы
  • 345 сообщений
  • Откуда :Львов АТС-235
  • Регион услуги:Львів
Репутация: 55
Опытный

Отправлено 02.04.2011 - 13:38

Попробуйте выложить характеристики линии именно во время ухудшения связи.
Пользуйтесь поиском, читайте FAQ, соблюдайте, пожалуйста, правила форума
Требования к публикации
Раз, ...

#6 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 02.04.2011 - 17:06

Просмотр сообщенияerikcartman (02.04.2011 - 13:24) писал:


• Режим работы модема - Router
• Подключался сам/сотрудники УТК (указать схему подключения Модем/сплиттер/телефон) - УТК модем - спліттер - телефон
• Суть проблемы ... вопрос ... просьба - під час гри в варкафт 3 виникають жахливі лаги, граю на платформі Garena бо едина платформа де з утк можна грати і немає лагів(з причин пінгу граю тільки з українцями), до недавнього часу, десь місяць назад почало лагати, підчас гри раз чи двічі по 5 хвилин приблизно починаються жахливі лаги, спробував під час декількох ігор попінгувати гугл, все нормально а в момент лагів йдуть втрати по 3-4 підряд і так на протязі часу лагів в грі, зникають втрати все одразу нормалізуеться. за 5 років це перша така проблема

Також виложіть ping i tracert на даний ресурс /для прикладу зараз і той мемент коли іде втрата пакетів/ також одночасно можна виконати дані команди на інші сайти
Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#7 erikcartman

erikcartman

    Интересующийся

  • Пользователи
  • 26 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 02.04.2011 - 17:50

в момент перегляду стріму почались лаги,виключив стрім,  при пінгу до гуглу втрати,
оце трасерт до гуглу втрати

оце після того як втрати зникли



змін в характеристиках лінії під час лагів немає
ігри в цей час не були запущені

Сообщение отредактировал uki: 02.04.2011 - 18:27
добавив спойлер


#8 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 02.04.2011 - 18:59

Просмотр сообщенияerikcartman (02.04.2011 - 17:50) писал:

в момент перегляду стріму почались лаги,виключив стрім,  при пінгу до гуглу втрати,
оце трасерт до гуглу втрати


Зробив таку перевірку запустив ping на вашу ІР 91.124.117.87 з якої ви написали останнє повідомлення,
||------------------------------------------------------------------------------------------
||									  WinMTR statistics								   
||					   Host			  -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last 
||						   10.21.253.245 -	0 |  331 |  331 |	0 |	9 |   31 |	0 
||				   No response from host -  100 |  330 |	0 |	0 |	0 |	0 |	0 
||		   87-117-124-91.pool.ukrtel.net -	4 |  330 |  318 |   78 |   82 |  172 |   78 
||________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

втрати присутні на WAN інтерфейсі модему,
спробуйте модем перепрошити новішою прошивкою http://zyxel.ru/cont...pport/download/
або просто у вас іде перевищення полоси пропускання на прийом чи відачу.
але це не остаточна версія можуть бути й інші причини.: перевищення к-сть NAT-трансляцій на модемі Zyxel в них є обмеження, можна спробувати його збільшити...
Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#9 erikcartman

erikcartman

    Интересующийся

  • Пользователи
  • 26 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 04.04.2011 - 12:39

- перепрошити то я можу, але я читав шо це дуже резиковано, і можуть бути проблеми з модемом, що мені в такому разі робити?.
- перевищення полоси пропускання це типу я щось качав в той момент чи в мене щось займало канал? якшо так то через диспечер задач - монітор ресурсів - в мене мережева активність менше 10 кбіт/с
- от шо пише на рахунок NAT:

  None
  SUA Only NAT позволяет задать 11 виртуальных серверов, трансляцию портов при этом использовать нельзя
  Full Feature NAT позволяют задать 10 расширенных правил NAT. В каждом правиле можно указать тип NAT и адреса для переадресации.
  в мене стоїть sua only і там нічого не мінялось вже 5 років

#10 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 04.04.2011 - 14:18

2erikcartman: для тесту спробуйте модем налаштувати в "брідж" і перевірте чи будуть втрати
Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#11 erikcartman

erikcartman

    Интересующийся

  • Пользователи
  • 26 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 04.04.2011 - 15:57

зміна на брідж недопомогла, все одно приходить час і починаються сильні втрати




#12 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 04.04.2011 - 16:10

Просмотр сообщенияerikcartman (04.04.2011 - 15:57) писал:

зміна на брідж недопомогла, все одно приходить час і починаються сильні втрати


Здали вашу лінію на перевірку, а ви напишіть сюди http://ukrtelecom.ua...parts/feedback/ опишіть суть проблеми і прикріпіть ping i tracert

П.С. лінію вашу підшаманили і підняли швидкість на порті, робіть тести...
Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#13 erikcartman

erikcartman

    Интересующийся

  • Пользователи
  • 26 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 07.04.2011 - 13:37

всеодно приходить час і починаеться, при тому чомусь завжди на одинакові приблизно проміжки часу

ну і
Downstream noise margin:
noise margin downstream: 19 db   було 29
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 23 db

#14 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 07.04.2011 - 16:25

Просмотр сообщенияerikcartman (07.04.2011 - 13:37) писал:

всеодно приходить час і починаеться, при тому чомусь завжди на одинакові приблизно проміжки часу

ну і
Downstream noise margin:
noise margin downstream: 19 db   було 29
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 23 db

noise margin downstream: 19 db (стало 8Мбіт на порті)  було 29 (було 4Мбіт на порті)

Я так розумію проблеми тільки з google.com, а як на інші ресурси?
Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#15 erikcartman

erikcartman

    Интересующийся

  • Пользователи
  • 26 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 07.04.2011 - 16:30

та на все, гугл, вконтакте, ютуб,  майукртелеком,всюди
просто починае все ледве грузитись в іграх сильні лаги або розрив звязку
в даний момент в мене взагалі пінг виріс до май укртелеком 400мс до гугла 180


в даний момент втрати на майукртелеком



зараз наприклад навіть на цей сайт втрати

#16 SySOPik

SySOPik

    Телепат 80 лвл

  • СуперМодераторы
  • 4082 сообщений
  • Регион услуги:Закарпаття
Репутация: 1172
Профи

Отправлено 07.04.2011 - 17:19

Торрент или емуль не включен?
С наилучшими пожеланиями
Ваш Капитан Очевидность.

Изображение

#17 erikcartman

erikcartman

    Интересующийся

  • Пользователи
  • 26 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 07.04.2011 - 17:24

ні

#18 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 08.04.2011 - 09:04

Просмотр сообщенияerikcartman (07.04.2011 - 16:30) писал:

та на все, гугл, вконтакте, ютуб,  майукртелеком,всюди
просто починае все ледве грузитись в іграх сильні лаги або розрив звязку
в даний момент в мене взагалі пінг виріс до май укртелеком 400мс до гугла 180



Вчора в той час коли ви робили тести була аварія на мережі, зробіть сьогодні.


Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#19 erikcartman

erikcartman

    Интересующийся

  • Пользователи
  • 26 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 08.04.2011 - 18:06

Статистика Ping для 195.5.46.162:
    Пакетов: отправлено = 104, получено = 86, потеряно = 18
    (17% потерь)
Приблизительное время приема-передачи в мс:
    Минимальное = 46мсек, Максимальное = 95 мсек, Среднее = 48 мсек

це пінг на my.ukrtelecom.ua в момент лагів
давайте вже якесь рішення шукати, або хоча б причину

#20 SySOPik

SySOPik

    Телепат 80 лвл

  • СуперМодераторы
  • 4082 сообщений
  • Регион услуги:Закарпаття
Репутация: 1172
Профи

Отправлено 08.04.2011 - 19:10

Просмотр сообщенияerikcartman (Сегодня, 19:06) писал:

давайте вже якесь рішення шукати, або хоча б причину
Есть возможность взять у друга его модем для теста?
С наилучшими пожеланиями
Ваш Капитан Очевидность.

Изображение




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей