Перейти к содержимому


Upload


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 2

#1 Asic

Asic

    Наблюдатель

  • Пользователи
  • 1 сообщений
  • Регион услуги:Киевская область
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 06.05.2012 - 19:50

Користуюся інтернетом ого ужедавно. Но з кожним роком мої потреби до інтернету росли. І тут в мене така невелика історія. Хтів збільшити швидкість віддачі свого інтернету і пошукавши в інтернеті, що можна зробити і нашов статтю в якій озповідається про те що можна подати зааявку на збільшення швидкості порта. Подавши заявку при модему Dlink 2500u швидкість віддачі була 1.5 мб/c більше модем не діддержував, потім в Київській області почалися якісь ремонтні роботи з інтернетом і швидкість віддачі впала до 0,6 мб/c, говорили поки не пройдуть ремонтні роботи швидкість не підніметься. В цей самий час в мене вийшов з ладу Dlink 2500u і я його замінив на  TP-link w8101g з піддержкою віддачі до 3.5 мб/c. Ремонтні роботи прошли, а швидкість не піднялася, потім я звернувся до них з скаргою і мені ввімкнули Annex M, але швидкість не зросла, крім цього показники телефонної лінії стали гіршими. При запитані чому ж швидкість н епіднімається хотяби до 1.5 мб/c? Вони відповідають тим що у вас погана телефонна лінія. При цьому вона яка була така і залишається до цих пір, а ще мені істотно знизили швидкість порта. Перед ввімкненням Annex M провіряв швидкість порта то показники просто літали, а потім коли позвонив представник і попросив переміряти їх то вони різко впали. Чому так? Що робити? Як же повисити швидкість віддачі?

#2 Luarvik L. Luarvik

Luarvik L. Luarvik

    The Rains of Castamere

  • Администраторы
  • 9592 сообщений
  • Откуда :North Pole
  • Регион услуги:Киев
Репутация: 1527
Профи

Отправлено 06.05.2012 - 20:00

Автоматическое сообщение

Тема была перенесена из   "«ОГО» от Укртелеком -> Модемы и линии"   в   "Разное -> Оффтоп -> ОГОффтопка".

Asic,

попробуйте вдумчиво почитать "Требования к публикации". Может быть тогда в вашем сообщении поубавится избыточных эмоций и прибавится таких кошерных вещей, как характеристики модема, параметры линии и т.п.
На форуме ясновидящих нет!

#3 igor911

igor911

    Гость

  • Пользователи
  • 9 сообщений
  • Откуда :Винницкая обл.
  • Регион услуги:Вінниця
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 07.05.2012 - 15:22

Погіршились параметри (яких ти не вказав) лінії - можливо окислились контакти у скрутках на кабелі або в щитку - подай заявку на ремонт лінії через 0800506800. Може бути ше такий варіант, шо на твою колишню лінію з гарними параметрами телекомівці перекинули  когось з сусідів, а тебе перекинули на іншу, гіршу. Тут тре йти домовлятися з телекомівцями, шоб тобі теж найшли кращу лінію і перекинули на неї.




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей