Перейти к содержимому


Disconnect в ОГО


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 75

#1 christina

christina

    Гость

  • Пользователи
  • 11 сообщений
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 13.09.2007 - 20:22

протягом уже місяця-півтора. кілька разів телефонувала у службу підтримки. варіанти відповідей - 1) якісь шуми на лінії, 2) ми пришлемо працівника (але оскільки працівник за годину-другу не з"являвся, а нет з"являвся, я перетелефонувала і говорила, що нет є, працівника відкликали).
телефон страшно шумить.
нет пропадає в залежності від часу доби вранці раз в півгодинки-годинку, увечері що 10-30 хв. інколи до півгодини не може підключитися.

що ж робити?
чоловік каже телефонувати і чекати працівника, щоб він усе перевірив. я не дуже люблю чужих людей у домі, тому цей варіант мене дещо турбує.

можливо хтось зіштовхувався з подібним і може сказати про причини і шляхи виходу з ситуації?

модем Callisto821+

#2 nortonalexandrov

nortonalexandrov

    Новичок

  • Форумчане
  • Pip
  • 81 сообщений
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 14.09.2007 - 21:11

Залило колодец?

#3 Unf0rgiven

Unf0rgiven

    Инквизитор

  • Форумчане
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1973 сообщений
  • Откуда :Бердянск
  • Регион услуги:Не абонент ОГО
Репутация: 92
Опытный

Отправлено 15.09.2007 - 07:52

Понимаю ваши опасения, но вполне возможно что в этом тоже есть необходимость. Хотя для начал надо бы телекомовцам померять линию от АТС до распределительной коробки от которой уже и идет подвод к вашему дому. Если на этом сегменте все ок, то надо разбираться с тем что творится у вас и без попадания специалиста ну никак не обойтись.
WBR, Unf0rgiven!
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!

#4 DDK

DDK

    Завсегдатай

  • Форумчане
  • PipPipPipPipPipPip
  • 891 сообщений
  • Откуда :from beyond
  • Регион услуги:Не абонент ОГО
Репутация: 114
Профи

Отправлено 15.09.2007 - 10:27

Ви згадували, що телефон страшно шумить.
Один з варіантів це неправильне взаємне підключення пристроїв: телефон, модем, спліттер.
Якщо так, то варіантів 2:
1.Все таки викликати спеціаліста.
2.Спробувати вдумливо почитати цей форум і спробувати полагодити своїми руками.

Звичайно може бути і пошкоджена лінія за межами Вашого помешкання, тоді ніхто, крім телекому не зарадить. Звертайтесь до бюро ремонту.

#5 christina

christina

    Гость

  • Пользователи
  • 11 сообщений
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 15.09.2007 - 14:22

nortonalexandrov,
так, залило колодязь. і не тільки, через їх колодязь всі наші підвали заливає. вроді ремонтували.
що від цього залежить?

Unf0rgiven,
дякую.

DDK,
сподіваюся, що підключено правильно. оскільки робила це знаюча людина. ну і я перевіряла :)
дякую.

#6 nortonalexandrov

nortonalexandrov

    Новичок

  • Форумчане
  • Pip
  • 81 сообщений
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 15.09.2007 - 20:03

После заливания колодца водой параметры линии не предсказуемы.

#7 vas

vas

    Гость

  • Пользователи
  • 11 сообщений
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 24.08.2008 - 11:13

Христина в мене теж саме!!! Але вже приходили специ но все через пару неділь те саме.
Єдине що зробили то знизили швидкисть, договир заключав на ОГО 512 а зараз качае меньше чем ОГО 256 .Як пише модератор UnfOrgiven Хотя для начала надо бы телекомовцам померять линию от АТС до распределительной коробки от которой уже и идет подвод к вашему дому.
Ще по пробую звернутись по телефону що надрукован на цьому сайті.

#8 Flesh09

Flesh09

    Новичок

  • Пользователи
  • Pip
  • 35 сообщений
  • Откуда :Тернопілля
Репутация: 0
Новичок

Отправлено 22.09.2008 - 08:35

в мене така проблема була і є ще до ливнів....... і порт два рази перегружали проблеми далі  є, а інтернету практично немає.... обіцяли шо прийдуть но не прийшли б.....  :crazy:

#9 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 22.09.2008 - 18:36

Flesh09
А куди ви звертались? І хто мав прийти?
Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#10 Distemper

Distemper

    Наблюдатель

  • Пользователи
  • 3 сообщений
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 19.11.2008 - 21:48

в мене проблема така сама як і в ціього  хлопаки з Рівного  і такий самий модем!

Цитата

Я подключен к ОГО-1, модем HUAWEI SmartAX MT880.
Последние месяца полтора – постоянные обрывы связи (диод ADSL Link на модеме тухнет, через 20-30 сек. начинает мигать, после этого через 5-10 сек. связь восстанавливается), причем смены IP не происходит. Все закачки в этот момент приостанавливаются или обрываются, страницы выдают ошибку загрузки (приходится обновлять). Это происходит не в определенные моменты времени, может быть примерно раз в час, а может каждые 5 мин. повторятся.
Звонил уже несколько раз в нашу техподдержку (г. Ровно), линию проверяли (сказали - идеально), разговор постоянно подходит к тупику, так как они не видят реконекта, потому что IP не менялся, обещают выяснить и безрезультатно. Последний раз сказали, что проблема эта не только у меня и она на уровне Киева.
Скажите пожалуйста как долго эта беда еще не будет давать нормально работать…

точно така  ж проблема...  можливо сесія обривається частково тому що при  дісконекті(пропаданню інтернету як такого і зупинці всіх інтернет програм та ресурсів і служб) на адсл профілю   він не переходить  в стан  відключення, тобто кнопка  "подключить" не активна шоб перепідлючитися, а  активна кнопка "отключить" хоча інтернет фактично пропав. Коли нажимаю   на кнопку "отключить" не відбувається жодних дій.. ДУмав може ОС, але комп не зависає.. Раніше даних проблем не виникало...  Модем я не переналаоштовував  і не ліз в налаштування.... Пробував виключати і включати живлення думав  можливо модем "завис". але навіть і це не допомагає. Допомагає лише одне - перезавантаження компютера..  І після кожного розриву  потрібно робити перезавантаження.... Перевірив контакти в телфонній єврорезетці( що стоїть перед модемом) все гаразд,   перевірив  чи є контакт  з мережевою та в самому модемі  - все в нормі...  Поможіть або провірте можливо проблема визвана  телефонною лінією або самим  модемом.... (((

#11 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 19.11.2008 - 23:49

Я б радив модем налаштувати в "бріджі" відповідно тоді комп буде термінувати сесію, це для перевірки. Модеми не вічні, якщо в такому режимі не буде дісконектів можете так користуватись. Звичайно можна спробувати модем прошити на сайті у відповідному розділі є прошивки.  Я завтра вашу лінію передам щоб поміряли і на сесії гляну.
І ше одне якщо ви користуєтесь торентами (юторент 1.7 1.8, Bitcomet 1.7 і вище) зносьте і ставте 1.6 їх тому що вони відкривають більше 300 тср сесій і рубають повнісю нет. Це перевірено мною.
Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#12 AngryALF

AngryALF

    Гость

  • Пользователи
  • 9 сообщений
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 30.11.2008 - 23:34

Аналогичная проблема :) песледних 2-3 недели обрывы конекта, причем все учащаются...... спецы ниче несделали, заявка висит.... уже звонить к ним в саппорт такое же привычное дело как чай утром....
Если кто решил - поделитесь как.




ЗЫ: как вариант решения пока-что виже спрыгнуть на другого прова.....

#13 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 30.11.2008 - 23:58

AngryALF сказал:

Аналогичная проблема :) песледних 2-3 недели обрывы конекта, причем все учащаются...... спецы ниче несделали, заявка висит.... уже звонить к ним в саппорт такое же привычное дело как чай утром....
Если кто решил - поделитесь как.




ЗЫ: как вариант решения пока-что виже спрыгнуть на другого прова.....

Напишіть № телефону в приват і опишіть проблему, глянем шо там робиться.
Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#14 AngryALF

AngryALF

    Гость

  • Пользователи
  • 9 сообщений
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 01.12.2008 - 00:01

та звонив вже не раз.... сьодны певно 2-3 рази то точно.... з логыв можему ось таке там випадаэ...

pppd[489]: Failed to negotiate PPPoE connection: 25 Inappropriate ioctl for device

#15 k@ktus

k@ktus

    Постоялец

  • Укртелеком
  • 433 сообщений
  • Откуда :Тернопіль, Lviv-LNS-VPN
  • Регион услуги:Тернопіль
Репутация: 26
Начинающий

Отправлено 01.12.2008 - 00:25

AngryALF сказал:

та звонив вже не раз.... сьодны певно 2-3 рази то точно.... з логыв можему ось таке там випадаэ...

pppd[489]: Failed to negotiate PPPoE connection: 25 Inappropriate ioctl for device

Так спробуйте модем перенастроїти в "брідж", або взагалі для перевірки другий модем взяти.

Ну не можна так говорити, що приїжджали специ і нічого не зробили і не знають в чому проблема :!:. Вони  вам сказали що міняйте повністю проводку.
Укртелеком Call-центр: 0-800-506-800
Тернопільський support: 47-75-75
e-mail support: support_tr@ogo.in.ua

#16 sedit_06

sedit_06

    Гость

  • Пользователи
  • 10 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 17.01.2009 - 10:55

у мене похожа проблема. Але обривається інет тільки тоді коли хтось до мне звонить на стаціонарний телефон. Що ж мені робити?

#17 Pahan2k

Pahan2k

    Участник

  • Форумчане
  • PipPipPipPip
  • 391 сообщений
  • Откуда :Запоріжжя
Репутация: 5
Новичок

Отправлено 17.01.2009 - 10:59

sedit_06
шукати діоди на лінії та правильно встановити спліттер

#18 sedit_06

sedit_06

    Гость

  • Пользователи
  • 10 сообщений
  • Регион услуги:Тернополь
Репутация: 1
Новичок

Отправлено 17.01.2009 - 11:03

спліттер встановлено правильно я теж думав шо в ньому проблема так був купив новий, всеодно не помогло, а шукати діоди в смислі це шо робити?

#19 Pahan2k

Pahan2k

    Участник

  • Форумчане
  • PipPipPipPip
  • 391 сообщений
  • Откуда :Запоріжжя
Репутация: 5
Новичок

Отправлено 17.01.2009 - 12:55

Це шукати блокіратори на лінії. Колишні або нинішні. Часто забувають їх зняти.

#20 bazzzilio

bazzzilio

    Опытный

  • СуперМодераторы
  • 4231 сообщений
  • Откуда :Чернігівська обл
  • Регион услуги:Чернігів
Репутация: 624
Профи

Отправлено 17.01.2009 - 13:03

sedit_06
Про блокіратори можете не замислюватись. Якби вони були, у Вас би навпаки, інет з’являвся тільки при знятій слухавці. А проблема Ваша швидше за все в лінії до розетки, або в спліттері. Але якщо купили новий - залишається лінія. При прослуховуванні лінії шуму не чути?
TP-Link TD-W8901N (bridge mode) "Двадцятка" DHCP + Mikrotik RB750




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей